برنامه غذایی قانون شماره ۳ برای پرخوری عصبی

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

این برنامه غذایی برای پرخوری عصبی بر روی صدها درمانجوی دچار پرخوری عصبی و اختلال پرخوری بینج امتحان شده است و با میزان بالای رضایت و پاسخ درمانی خوب همراه بوده است. پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد .

تجربه جلسات متعدد درمان اختلال پرخوری به من نشان داده است درمانجویان با عمل به این برنامه غذایی قانون شماره ۳ بسرعت قادر خواهند شد به پرخوری پایان دهند. اختلال پرخوری یک اختلال روانی است که با دوره های پرخوری و سپس احساس گناه و عذاب وجدان همراه است. این برنامه غذایی پس از خرید قابل دانلود است. توجه فرمایید که این برنامه غذایی یک رژیم غذایی کاهش وزن نیست، بلکه درمان اولیه اختلال پرخوری است.

پرخوری عصبی یک اختلال تغذیه است که با خوردن بیش از حد غذا آغاز می شود و بعد از آن، تلاش برای کاهش وزن با روش های چربی سوزی، استفراغ، مصرف داروهای لاغری و یا ترکیبی از این روش ها صورت می گیرد. بیمارانی که از پرخوری عصبی رنج می برند، در معرض اضطراب، افسردگی و خودکشی هستند.

این اختلال به طور عمده در زنان دیده می شود، اما مردان نیز ممکن است این اختلال را تجربه کنند. درمان پرخوری عصبی با درمان مشاوره همراه است و ممکن است شامل رفتار درمانی، مشاوره خانواده، فعالیت بدنی منظم و مصرف دارو باشد. پشتیبانی از خانواده و دوستان می تواند به بهبود روند درمان کمک کند.

پرخوری بینج، یکی از اختلالات رفتاری و اضطرابی است که در صورت عدم درمان، ممکن است به مشکلات جدی در سلامتی و علائمی از بیماری های قلبی، دیابت، سرطان و غیره منجر شود. افراد مبتلا به پرخوری بینج ممکن است بدون احساس کنترل غذای زیادی مصرف کنند و این کار ابتدا به آنها احساس رضایت و روانی خوبی می دهد اما پس از آن فرد را دچار احساس گناه و عذاب وجدان می کند.

پرخوری بینج در صورت عدم درمان باعث اختلالات گوارشی، اضطراب، افسردگی، افزایش خطر بروز بیماری های قلبی و دیگر مشکلات جسمی و روانی می شود. برای درمان پرخوری بینج، بهتر است روش های مبتنی بر رفتار شناختی و رفتاری  را انجام دهید.

پیمایش به بالا